حجت الاسلام یزدان پرونده گفت: مجموعه مستند پیک راستان در شب های ماه رمضان از شبکه افق پخش می شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 14 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، حجت الاسلام یزدان پرونده  اظهار کرد: مجموعه مستند ۱۳ قسمتی پیک راستان با محوریت علما برجسته‌ای که عمرشان را در مسیر تبلیغ اسلام صرف کرده‌اند و به نوعی در عرصه تبلیغ، پیشکسوت هستند تهیه شده است.

وی افزود: مجموعه مستند پیک راستان در شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

مستند ساز کرمانشاهی تصریح کرد: این کار در مستندسازی حرکتی نو محسوب می‌شود زیرا تا به حال بیشتر مستندها از علمای شاخصی بوده که یا فوت کرده‌اند و یا مراجع تقلیدی بوده‌اند که دوربین به نوعی به زندگی آنها ورود پیدا نکرده است.

پرونده بیان کرد: مجموعه مستند پیک راستان می‌تواند فاصله‌ای که بین مردم و روحانیت به اشتباه توسط برخی افراد القا شده را پوشش دهد و مردم با دیدن این مستند مشاهده می‌کنند که علما مانند آنها زندگی ساده‌ای دارند.

وی گفت: در این مستند به زندگی آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه، حجت الاسلام توکل نماینده مجلس خبرگان و استاد اخلاق حوزه علمیه، حجت الاسلام ربانی رایزن اسبق فرهنگی در آمریکای لاتین و مرتضی آقا تهرانی و سایر علما پرداخته می‌شود.

پرونده خاطرنشان کرد: عوامل تهیه مستند برای به تصویر کشیدن زندگی این مبلغان به شهرهای گوناگون سفر کرده و علاوه بر بنده آقایان کامران رضایی و حمید اسکندری کارگردانی قسمت‌هایی از این مجموعه را بر عهده داشته‌اند.

مستند ساز کرمانشاهی بیان کرد: همچنین در این مستند اصغر لایی و امین محقق زحمت تصویربرداری مجموعه مستند را بر عهده داشته اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار