معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: محققان این دانشگاه در اجرای طرح پژوهشی بهینه‌سازی و تغییر کاربری گیربکس انتقال قدرت در حوزه قطعات توربینی با بخش صنعت وارد همکاری علمی شدند.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 13 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سیف الله سعدالدین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: قرارداد پژوهشی با عنوان " بهینه‌سازی و تغییر کاربری گیربکس انتقال قدرت" بین دانشگاه سمنان با حوزه صنعت منعقد شد.

او با اشاره به اینکه قرارداد "بهینه‌سازی و تغییر کاربری گیربکس انتقال قدرت" با هدف تقویت همکاری دانشگاه و صنعت منعقد شد بیان کرد: این قرارداد پژوهشی بین دانشگاه سمنان و مرکز ساخت قطعات توربینی منعقد شد و مجری آن مهران رجبی زرگرآبادی دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان است.

سعدالدین با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در زمینه انعقاد قرارداد‌های مختلف پژوهشی با صنایع مختلف در دانشگاه سمنان انجام‌شد، افزود: مبلغ قرارداد این طرح معادل ۱۵ میلیارد ریال است.

او بیان کرد: توربین‌های گاز یکی از مولد‌های اصلی تولید توان در صنایع مختلف است که با افزایش نیاز به انرژی و پیشرفت فناوری، تحلیل و شناسایی عملکرد توربین‌های گاز به دانشی در سطح بالا و راهبردی تبدیل‌شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان افزود: یکی از بخش‌های مهم توربین گاز سامانه انتقال قدرت است که باید توانایی کاهش دور در توان‌های بالا را داشته باشد که طرح پژوهشی فوق این قابلیت را داراست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار