کد خبر: ۹۵۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 12 April 2021

به گزارش تابناک سمنان به تازگی گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک مجموعه‌ی بازسازی شده از سری Metal Gear Solid برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در حال توسعه بوده و احتمالا در آینده بر روی این پلتفرم نسل نهمی عرضه شود.

در سال ۲۰۱۱ میلادی، شرکت کونامی (Konami) عنوان Metal Gear Solid HD Collection را برای کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر کرد و از این طریق بازی‌بازان نسل جدیدتر را با سری محبوب و مخفی‌کاری خود آشنا نمود. مجموعه‌ی Metal Gear Solid HD در واقع شامل بازی‌های Metal Gear ،Metal Gear 2: Solid Snake ،Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty ،Metal Gear Solid 3: Snake Eater و Metal Gear Solid: Peace Walker بود.

دو سال بعد، شرکت کونامی مجموعه‌ی دیگری از سری Metal Gear Solid را منتشر کرد که این بار عنوان Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot نیز به فهرست اضافه شده بود و کدهای بارگیری دو عنوان Metal Gear Solid و Metal Gear Solid: VR نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفتند. حال به تازگی شایعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک مجموعه‌ی جدید و بازسازی شده از سری Metal Gear Solid به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در حال توسعه قرار دارد و ممکن است در آینده به صورت رسمی معرفی شود.

این شایعه‌ی جدید از سوی کاربر شناخته‌ شده‌ی ۴chan ناشی می‌شود. البته وی در مورد صحت این ادعای خود تاکنون هیچ مدرک قابل اطمینانی را منتشر نکرده است. تنها می‌توان به این نکته توجه داشت که این کاربر تاکنون اطلاعات بسیار زیادی را از عناوین مختلف به مانند بازی Pokemon Sword and Shield را منتشر کرده که بعدها حقیقت آن‌ها تایید شده است. در هر صورت این شایعه‌ی جدید به انتشار یک مجموعه‌ی بازسازی شده از سری Metal Gear Solid در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ اشاره دارد.

گر چه صحت این اطلاعات را شرکت کونامی باید به صورت رسمی تایید نماید اما اخیرا گزارش‌های دیگری نیز منتشر شد که نشان می‌داد استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) در حال بازآفرینی یک نسخه‌ از سری Metal Gear Solid بوده که قرار است به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار