کد خبر: ۹۵۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 12 April 2021

Resident Evil

 

به گزارش تابناک سمنان کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Resident Evil Village باقی مانده و تا به حال اطلاعات گسترده‌ای از آن منتشر شده است. مدتی قبل شایعاتی در خصوص ساخت دنباله‌ی این بازی منتشر شد. حال طبق ادعای یکی از اینسایدرهای مشهور سری Resident Evil، نسخه‌ی نهم این بازی ممکن است آخرین شماره‌ی اصلی از این مجموعه باشد.

داسک گولم (Dusk Golem)، منبع داخلی مشهور بازی‌های Resident Evil، مدتی پیش اشاره کرد که نسخه‌ی نهم این سری در دست توسعه قرار دارد و احتمالاً تا سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر نخواهد شد. وی اخیراً اطلاعات تازه‌ای را در این مورد منتشر کرده است. به گفته‌ی این منبع داخلی، داستان‌های نسخه‌ی هفتم، Village و نهم به یکدیگر متصل هستند و به طور کلی یک سه‌گانه محسوب می‌شوند. با این حال وی در ادامه گفت که Resident Evil 9 ممکن است آخرین نسخه‌ی اصلی از این مجموعه باشد. ظاهراً شرکت کپ‌کام (Capcom) پس از انتشار نسخه‌ی نهم، نام جدیدی را برای این سری تصویب می‌کند. داسک گالم حدس می‌زند که این کار در حال انجام است و کپ‌کام ترجیح می‌دهد به داستان‌های مستقل بپردازد.

البته هیچ یک از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند و به عنوان شایعه تلقی می‌شوند. با این حال داسک گالم تا به حال در اغلب موارد اطلاعات درستی را در مورد سری بازی‌های Resident Evil منتشر کرده است. نظر شما در خصوص این اطلاعات چیست؟ لطفاً نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار