او می گفت هوادار بارسلوناست
آندره کوری استعدادیاب بارسلونا در آمریکای لاتین ادعا کرد کار انتقال وینیسیوس به بارسا تمام شده بود.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 12 April 2021

به گزارش  تابناک سمنان فصل 18-2017 به اتمام نرسیده بود که رئال مادرید خبر از جذب وینیسیوس با 45 میلیون یورو از فلامینگو داد. وینیسیوس قرضی در باشگاهش به فوتبال ادامه داد ولی تابستان 2018 به رئال ملحق شد.

 

 

او ابتدا زیر نظر جولن لوپتگی نتوانست در تیم اول رئال جایی برای خود پیدا کند و به تیم دوم تبعید شد اما پس از برکناری لوپتگی و آمدن سانتی سولاری، وینیسیوس به تیم اول رئال منتقل شد و نمایش های قابل قبولی هم ارائه داد.

در سومین فصل حضور وینیسیوس در رئال، او حالا بازیکن ثابت تیم است و بسیار بهتر از گذشته کار می کند. او در حالی به رئال پیوست که از بارسا هم پیشنهاد داشت ولی همواره در مصاحبه هایش گفته است که از کودکی هوادار رئال بود و به همین دلیل پیشنهاد بارسا را رد کرد.

 

 

 

 

آندره کوری اما ادعایی دیگر را مطرح کرده است. او به اسپورت گفت:« خیلی زودتر از رئال با وینیسیوس و دو ایجنتش مذاکره کردیم و به توافق شفاهی هم رسیدیم. 15 روز قبل از انتقال وینسیوس به رئال، او به ما می گفت که هوادار بارسلوناست و نیمار را الگوی خودش می داند. با این حال در حساس ترین زمان ممکن به ما خیانت کردند. آنها گفتند برای بازدید از باشگاه رئال به اسپانیا خواهند رفت و تاکید داشتند که جای نگرانی نیست. به مادرید رفتند و دیگر خبری به ما ندادند و بعد، خبر انتقال وینسیوس به رئال منتشر شد. حالا هم که می گوید همیشه هوادار رئال بوده است.»

 

 

 

 

انتقال رودریگو به رئال:« رئال تردید داشت که وینیسیوس آن بازیکنی باشد که انتظارش را داشته اند و به همین دلیل به سراغ رودریگو آمد. ما با رئیس باشگاه سانتوس مذاکره کرده بودیم ولی در نهایت توافق نشد. سپس سانتوس با رئال مذاکره کرد و رودریگو به این باشگاه پیوست. رئال دو بازیکن تقریبا هم سن و هم پست را جذب کرد چرا که دوست نداشت رودریگو به بارسا برود و تبدیل به یک ستاره شود. در آن صورت همه می گفتند رئال بازیکن اشتباهی را جذب کرده و باید رودریگو را به خدمت می گرفت.»

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار