فرمانده سپاه استان سمنان گفت: ۵۳۰ سری جهیزیه و ذبح ۴ هزار دام سبک و سنگین و توزیع ۲۶۰ هزار بسته معیشتی از اقدامات رزمایش مواسات سال ۹۹ است.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 12 April 2021

 

به گزارش  تابناک سمنان  سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه قرارگاه پیامبر اکرم(ص) مساجد استان گفت: در سال ۹۹ در رزمایش مواسات حدود ۲۹۰ میلیارد تومان خدمات از مردم و خیرین و دستگاه‌های اجرایی جمع آوری شد و در بین نیازمندان توزیع گردید.

او افزود: ۵۳۰ سری جهیزیه و ذبح ۴ هزار دام سبک و سنگین و توزیع ۲۶۰ هزار بسته معیشتی از جمله مواردی بوده که در رزمایش مواسات سال ۹۹ انجام شد.

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: طرح شهید سلیمانی کمک بسیار زیادی به کاهش چشمگیر بستری‌های بیماران کرونایی و فوتی ناشی از بیماران کرونایی داشته است.

سردار دامغانی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان قرارگاه‌های مساجد در محلات باید در حوزه طرح شهید سلیمانی و رزمایش مواسات و ایجاد معنویت در محلات تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این جلسه گفت: امروز کشور ما به قدرتی در حوزه امنیتی دست پیدا کرده که دشمنان ما از ما می‌ترسند و این اقتدار نتیجه پیروی از سخنان رهبری است.

او افزود: در انتخابات پیش روی باید تلاش شود تا به خوبی برای مردم روشنگری انجام شود تا بتوانیم کسی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت فقیه باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار