در سال ۹۹؛
تابناک سمنان: سعید هژبری با اشاره به اعتبار ۸۶۸ میلیارد ریالی نوسازی مدارس استان سمنان گفت: سال گذشته از اعتبارات ملی و استانی و شروع پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سال خوبی برای نوسازی مدارس استان بود.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 12 April 2021

بيش از 2000 مترمربع فضاي آموزشي خراسان شمالي بهره برداري شد - ایرنا

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان اظهار کرد: در یک سال گذشته از حیث اعتبارات ملی و استانی و شروع پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سال بسیار پر باری برای نوسازی مدارس استان بود که بر این اساس، ۸۶۸ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه استان سمنان برای نوسازی مدارس مصوب شد.

جمع آوری بخاری های نفتی از مدارس استان سمنان

هژبری با بیان اینکه در سال گذشته کلیه بخاری‌های نفتی دارای علمک گاز و بدون علمک گاز جمع آوری شد خاطر نشان کرد: در واقع سال گذشته سال جمع آوری بخاری‌های نفتی در استان سمنان بود و از این تعداد ۱۰۳ دستگاه بخاری هرمتیک هوشمند نصب شده و مابقی آن به تعداد ۶۷۴ کلاس مجهز به سیستم‌های حرارت مرکزی و پکیج تبدیل شده اند که مجموع کلاس‌های استاندارد شده در استان به ۵۸۳,۳ کلاس رسید.

رشد 128 درصدی اعتبارات نوسازی مدارس استان سمنان

سعید هژبری افزود: اعتبارات استانی نوسازی مدارس استان نسبت به سال گذشته رشدی معادل ۱۲۸ درصد داشته است و از حیث اعتبارات ملی تاکنون ۷۲۵ میلیارد ریال برای استان سمنان مصوب شده که زمینه‌ای برای برداشتن گامی بلند در ساخت فضا‌های آموزشی استان ایجاد شد.

وی همچنین با اشاره به بهسازی و بازسازی مدارس خشتی، گلی و سنگی اظهار کرد: در سال گذشته و در سطح استان سمنان فضای درسی خشتی و گلی به اتمام رسیده و ۵ باب فضای آموزشی سنگی با ۲۰ کلاس درس وجود دارد که با تأمین اعتبار در سال جاری برای ساخت آن‌ها اقدام خواهد شد که از اولویت‌ها و اهداف اداره کل در سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار