ماینده سازمان لیگ فوتسال گفت: تیم فوتسال پیمان شاهرود، با پیروزی در چهار بازی متوالی، موفق به صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته ۲ کشور شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 12 April 2021

تیم فوتسال پیمان شاهرود به مرحله نهایی لیگ دسته ۲ کشور صعود کرد

 

رضا شیرزادی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه چهارمین روز این رقابت ها دقایقی پیش پایان یافت، افزود: تیم پیمان شاهرود موفق شد با نتیجه چهار بر ۲ تیم زرین ساری را شکست دهد و با کسب این نتیجه تیم شاهرودی به مرحله نهایی لیگ دسته ۲ کشور صعود کرد.

وی اظهار داشت: در ادامه رقابت های این گروه در پایان روز چهارم، تیم صبا نوین مشهد هم توانست با نتیجه چهار بر صفر تیم ویستا مهر البرز را شکست دهد.

شیرزادی با بیان اینکه از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته ۲ کشور راه پیدا می کنند، ابراز داشت: با برگزاری مسابقات دور برگشت در ۲ روز آینده دومین تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص می شود.

به گفته وی، پیمان شاهرود با ۱۲ امتیاز، صبا نوین مشهد با هفت امتیاز، زرین ساری با ۲ امتیاز و ویستا مهر البرز با یک امتیاز، در پایان روز چهارم در، رده اول تا چهارم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور با حضور ۴۴ تیم در قالب هشت گروه از ۱۹ تا  ۲۴ فروردین برگزار می شود.

نماینده سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه در گروه دوم این مسابقات چهار تیم در شاهرود با هم رقابت می کنند، اظهار داشت: تیم های پیمان شاهرود، صبا نوین مشهد، ویستا مهر البرز و زرین ساری در سالن شهید اکبری شاهرود با هم رقابت دارند.

بهمن ٩٩ شاهرود نیز میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال در رده سنی نوجوانان کشور بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار