اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 22 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 11 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در ۲۲ فروردین به این شرح است.

آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در "محمودآباد"
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 11 هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر 220 میلیارد ریال در شهرستان "محمودآباد" خبر داد.
سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی "محمودآباد"، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی، زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و ساختمان های احداث شده در این زمین ها تخریب شد.
فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: در این عملیات 11 هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود، رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 220 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط 6 پرونده قضائی تشکیل و در اختیار مرجع قضائی گرفت.
وی، با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.
سردار میرزایی با بیان این که زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف، تفکیک و فروش زمین و منابع طبیعی می کنند، از مردم خواست: قبل از خريد و یا اقدام به ساخت و ساز حتما از مراجع قانونی آن اقدام کنند.$

------------------------------------------------------------------

توقیف محموله 30 هزار لیتری سوخت قاچاق در "ساری"
جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف کامیون حامل 30 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی و کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابه جایی قاچاق سوخت با کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان "ساری"، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی و بررسی همه جانبه موضوع، کامیون حامل سوخت را حین تردد در محور ساری به "کیاسر" توقیف و در بازرسی از آن 30 هزار لیتر سوخت از نوع "نفت سفید" خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.
جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این اقدام یک قاچاقچی سوخت را دستگیر و یک خودروی کامیون را توقیف کردند.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اذعان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی سوخت کشف شده را طی پرونده ای به شرکت توزیع فرآورده های نفتی شهرستان "ساری" تحویل دادند.
جانشین انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: شهروندان در راستای همکاری با ماموران انتظامی و برقراری امنیت مطلوب اخبار و اطلاعات خود در خصوص وقوع جرایم را به پلیس 110 اطلاع دهند.$

------------------------------------------------------------------

تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان در شهرستان های دارای وضعیت کرونایی قرمز خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری درباره جزئیات این خبر، گفت: با اوج گيري مجدد شيوع ويروس کرونا و تغيير وضعيت شهرستان ها برابر مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، برای حفظ سلامت مردم محدودیت هایی در تردد های بین شهری و مراکز خدمت رسانی به شهروندان توسط نیروی انتظامی نیز به اجرا گذاشته شده است.
وی، اقزود: در اجرای این طرح مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان و شهرستان های دارای وضعیت قرمز تا اطلاع بعدی و تغییر وضعیت آنان به شرایط زرد و یا نارنجی تعطیل است .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: این مراکز در شهرستان های دارای وضعیت کرونایی زرد و نارنجی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به ادامه فعالیت خواهند بود.
سرهنگ بیگلری خاطرنشان کرد: اعتبار وکالت نامه هاي متقاضيان خريد و فروش وسايل نقليه به تعداد روز هاي تعطيل شده ازسوي ستاد ملي کروناي کشور، در شهر هاي با وضعيت قرمز تمديد شده است.
وی همچنین اظهار داشت: متقاضیان دریافت گواهینامه های رانندگی نیز در این مدت می توانند حسب تمایل، پس از طی دوره های مهارتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، برای ادامه مراحل آموزش نظري آئين نامه پس از بهبودي اوضاع کرونا اقدام کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشره به محدودیت های تردد و ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی در مبادی ورودی شهرستان های دارای وضعیت کرونایی قرمز از مردم خواست: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مدافعان امنیت و سلامت همکاری کرده و از سفر های غیر ضروری به این شهرستان ها خودداری کنند.

------------------------------------------------------------------

کشف 40 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ، از کشف 40 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد محمدپور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در ساری با خبر شدند.
وی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی، متهم را که اقدام به برداشت غیر مجاز چوب و محصولات جنگلی در این شهرستان می کرد شناسایی و دستگیر کردند .
وی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی چوب توسط متهم 40 تن انواع چوب جنگلی قاچاق از نوع ممرز، انجیلی، توسکا و ... کشف شد.
سرهنگ محمدپور همچنین اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

------------------------------------------------------------------

جمع آوری 14 معتادمتجاهر در عباس آباد
فرمانده انتظامي عباس آباد از دستگیری 14 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسین عبدی" در گفت‌ وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنيت در بين شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان به اجراء گذاشته شد.
فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد ، افزود: در اجراي اين طرح 14 معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده شهرستان جمع آوري و با هماهنگي مرجع قضائي به مراکز درمانی و كمپ ترك اعتياد معرفی شدند.
وی از تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان نیز خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------------------------------

توقیف موتورسیکلت های قاچاق در عباس آباد
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف 2 دستگاه موتوسیکلت قاچاق به ارزشی بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ عبدی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری کالاها توسط وی 2 دستگاه مورسیکلت قاچاق مجموعا به ارزشی بالغ بر 15 میلیارد ریال کشف شد.
وی با بیان اینکه موتورسیکلت های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل شد، اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

------------------------------------------------------------------

انهدام باند سرقت منزل در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از انهدام باند سرقت منزل با 18 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران کلانتری 14 موفق به شناسایی یک باند 5 نفره سرقت شامل 4 مرد و یک زن در این شهرستان شدند.
سرهنگ شالیکار، در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با تشکیل اکیپ های عملیاتی متهمان را دستگر کردند.
وی، همچنین اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 18 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: در برقراری امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلا دهند.

------------------------------------------------------------------

سارقان حرفه ای خودرو در آمل به دام افتادند
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو و موتوریسکلت با 6 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای خودرو در این شهرستان شدند.
سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را به دام انداختند.
وی با بیان این که متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به سرقت 3 خودرو و 3 موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند از کشف خودرو و موتورسیکلت های سرقتی در این عملیات خبر داد .
فرمانده انتظامی آمل در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار های انتظامی و تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده از پارک آن در مکان های فاقد ایمنی مناسب خودداری کنند.

------------------------------------------------------------------

کشف کالای قاچاق در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 5میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و پی کسب خبری مبنی بر فروش و عرضه انواع کالاهای خارجی قاچاق توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ خسروی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از واحد صنفی متعلق به متهم 72 هزار نخ انواع سیگار خارجی، 2 هزارو 6پاکت انواع تنباکو، 7 کیلو و 600 گرم تخم خاویار و 4 هزارو 953 عدد انواع آدامس خارجی قاچاق کشف کردند.
وی ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 5میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------------------------------

دستگیری سارقان سیم برق در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 31 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق درشهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان در حین فروش سیم های سرقتی دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
سرهنگ شعبانی همچنین اظهار داشت: متهمان در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 31 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع در این شهرستان اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را ازطریق تلفن 110 به مركز فوريت هاي پليس اطلاع دهند .

------------------------------------------------------------------

دستگیری عامل چاقوکشی در شهرستان بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل چاقوکشی در يك عمليات ضربتي در کمترین زمان ممکن خبر داد.
سرهنگ " محمد زمان شالیکار " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر، اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد در یکی از محله های شهرستان بابل، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران بلافاصله با حضور در محل حادثه در بررسي های به عمل آمده دریافتند، فردی با سلاح سرد یکی از شهروندان را مجروح کرد که مصدوم توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شد.
وی تصريح كرد: با توجه به حساسيت موضوع، ماموران کلانتری 12 پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتي موفق شدند، مخفيگاه متهم به چاقوکشی را در كمترین زمان شناسايي و در اقدامی ضربتي این فرد را دستگير كنند.
فرمانده انتظامي بابل با بیان اینکه متهم انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را مشکلات شخصی اعلام کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

------------------------------------------------------------------

کشف 11 فقره سرقت در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف 11 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود : ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی نکا خاطر نشان کرد : سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی ماموران انتظامی به 11 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند.

------------------------------------------------------------------

پرده برداری از 23 فقره کلاهبرداری در بهشهر
فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با 23 فقره ارتکاب به جرم خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی " در این باره اظهار داشت:
ماموران انتظامی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان باصدور چک بلامحل در قبال خرید و فروش خودرو ، املاک تجاری و مسکونی و ... موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی افزود : ماموران انتظامی با انجام تلاش بی وقفه مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیسی به 23 فقره کلاهبرداری از شهروندان به ارزش 15 میلیارد ریال با صدور چک بلامحل و انتساب خود به برخی از مسئولان اعتراف کرد.
سرهنگ عنایتی گنجی از معرفی متهم دستگیر شده به زندان به دستور مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد : شهروندان ضمن انجام استعلامات لازم حین معاملات ملکی بویژه در خصوص اصالت املاک مورد معامله از طریق ادارات ذیربط واطمینان کامل از اعتبار بانکی طرف معامله ، در صورت اطلاع از موارد مشکوک در زمینه امنیتی و یا سوء استفاده افراد کلاهبردار مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

------------------------------------------------------------------

عامل آتش سوزی عمدی درگلوگاه دستگیرشد
جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ازدستگیری عامل آتش سوزی عمدی یک باب مغازه خبرداد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ اسمائیل حسن زاده در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در پي کسب خبری مبني بر وقوع آتش سوزی عمدی یک باب مغازه تزئیناتی خودرو ، فورا به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در تحقیقات اولیه به اتفاق کارشناسان آتش نشانی به عمدی بودن حادثه آتش سوزی پی بردند، افزود : ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی گلوگاه از اعتراف متهم به بزه انتسابی به دلیل اختلافات شخصی و کینه توزی های قبلی خبر داد و تصریح کرد : کارشناسان خسارت آتش سوزی مغازه را 600میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ حسن زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

------------------------------------------------------------------

کشف 13 کیلوگرم تریاک در بابلسر
گروه استان ها- مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از کشف 13 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و دستگيري دو سوداگر مرگ خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسین زارع" در تشريح اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ در سطح شهرستان موضوع در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگي قضائي متهمان را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.
سرهنگ "زارع" کشف 13کيلو گرم ترياک در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات و تشكيل پرونده قضایی براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران و برهم زنندگان امنيت اجتماعي و تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: تحقق امنيتي مطلوب نیازمند همکاری مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس است.

------------------------------------------------------------------

دستگیری سارق لوازم خودرو در نوشهر
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری سارق اموال داخل خودرو در حین سرقت تجهیزات داخلی یک خودرو در نوشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر در حین گشت زنی به فردی که در حال باز کردن درب یک خودروی پارک شده در خیابان بود مشکوک شدند .
وی افزود: متهم با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در اقدامی عملیاتی توسط ماموران دستگیر شد .
سرهنگ عبدی، تصریح کرد: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 3 فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
جانشین انتظامي شهرستان نوشهر ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست: با ارائه اخبار به موقع و درست پلیس را در رسیدن به اهداف پیشگیرانه یاری کنند.

------------------------------------------------------------------

آتشسوزی ويلايي خالي از سكنه در نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از وقوع آتشسوزی در يك ويلايي خالي از سكنه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي داداش‌تبار در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حریق در یکی از ویلاهای مسکونی در منطقه رستمرود این شهرستان بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، با اشاره به این که ویلای مذکور در زمان آتشسوزی خالی از سکنه بوده است، تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی و عوامل آتش نشانی حریق مهار شد .
سرهنگ داداش‌تبار در پايان با اشره به این که میزان خسارت های وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است از شهروندان خواست: در هنگام ترك منزل با حصول اطمينان از بسته بودن شير گاز از نگهداری وسايل قابل اشتعال در منزل خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار