مدیر کل کمیته امداد کردستان ضمن تقدیر از بانک ملی از تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات و پرداخت ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان از طریق این بانک در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ 11 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد رسول شیخی زاده در دیدار با مدیر عامل امور شعب بانک ملی استان کردستان عنوان کرد: این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در سال ۱۳۹۹ همکاری بسیار خوبی داشته و از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه برخوردار بوده است.

وی افزود: تعهد بانک ملی در زمینه پرداخت تسهیلات در سال گذشته ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بوده که این بانک بیشتر از تعهد خود و مبلغ ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت کرده است.

شیخی زاده گفت: با پرداخت این مبلغ تسهیلات ۶۵۸ طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شده است.

در ادامه این نشست علی اشرف یوسفی مدیر امور شعب بانک ملی استان کردستان نیز با بیان این که از افتخارات نظام بانکی کشور در کنار حمایت از تولید، پشتیبانی و حمایت از هموطنان نیازمند است، گفت: پرداخت سریع تسهیلات در جهت توانمند سازی مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نیز از اقدامات مهم نظام بانکی است که همواره با تمام توان و بر اساس اعتبارات تخصیصی خدمتگزار این قشر از جامعه خواهیم بود.

در پایان جلسه مدیرکل کمیته امداد کردستان با اهدای لوحی از خدمات بانک ملی استان کردستان در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد قدردانی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار