نماینده لارستان با بیان اینکه صنعت پتروشیمی طی چند سال اخیر به ویژه  دردوران تحریم‌های سخت اقتصادی همواره پشتیبان اقتصاد ایران بوده است، گفت: صنایع بزرگ کشور در سال جهش تولید عملکرد مطلوبی را رقم زدند و امسال نیز باید این روند تداوم یابد.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 11 April 2021
به گزارش تابناک فارس: حسین حسین زاده افزود: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری سال ۹۹ با نام جهش تولید، نشان دادند که خاکریز دفاعی نظام اسلامی در مقابل تحریم‌های هوشمند و چندلایه، تمرکز و تکیه بر توان داخلی با محوریت تولید است. با این وصف ایشان با نشان دادن نقشه راه، تکیه بر توان داخلی را پیش روی مسئولان و کارگزاران نظام قرار دادند.
 
حسین زاده با بیان اینکه بخش عمده تولید در برهه کنونی بر دوش محصولات نفتی و پتروشیمی و صادرات کالاهای غیر نفتی است، ادامه داد: با توجه به شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مسئولان اجرایی با مشارکت بخش خصوصی اعم از تولیدکنندگان و صادرکنندگان می‌توانند اقدام‌هایی را برای افزایش صادرات غیرنفتی به ویژه در حوزه پتروشیمی انجام دهد.
 
رئیس کمیته نفت و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاق‌های خوبی در سال گذشته در صنعت پتروشیمی رقم خورد، عنوان کرد: جهش تولید  و ثبت رکوردهای تازه در صنعت پتروشیمی، بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد و متنوع پتروشیمی و استفاده از توانمندی سازندگان داخلی در صنعت پتروشیمی تنها بخشی از اتفاق‌های خوب پتروشیمی در سال گذشته بود که بدون شک این موفقیت‌ها امسال نیز تداوم خواهد یافت.
 
برچسب ها: پتروشیمی ، اقتصاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار