رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد از وزش باد نسبتاً شدید و رگبارهای پراکنده باران و در برخی نقاط رعد و برق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 11 April 2021

 

سیدعباس میرحسینی در یزد با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان از امروز تا دوشنبه هفته جاری، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی و با توجه به شاخص‌های ناپایداری جو، در ساعات بعدازظهر امروز تا فردا دوشنبه و اوایل شب افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید را خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی در برخی مناطق نیز بعضاً تند بادهای لحظه‌ای همراه با گرد و خاک و احتمال رگبار‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان یزد با بیان این‌که تمهیدات لازم برای جلوگیری از حوادث جوی و خسارات احتمالی ضروری است اضافه کرد: طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران با احتمال رعد و برق بخصوص در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

وی کمینه دمای این هفته شهر یزد را ۱۵ درجه سانتیگراد و بیشینه دما را ۳۱ درجه سانتیگراد برشمرد و افزود: از روز پنج‌شنبه وضعیت آسمان استان یزد صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود اما برای روزهای جمعه و شنبه قسمتی تا نیمه ابری همراه با افزایش سرعت باد خواهد بود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان یزد در خصوص توصیه‌های مقابله با سرمازدگی به باغداران گفت: در شرایط باد و طوفان محلول‌پاشی انجام نشود.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار