رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بزودی عملیات احداث مجتمع ورزش‌های ساحلی در کرمانشاه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فرشاد رشیدی بااشاره به مشکلات ناشی از نداشتن زمین استاندارد برای رشته های ساحلی در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به توسعه روزافزون رشته های ساحلی در دنیا، بنا داریم زیرساخت های لازم را برای پیشرفت این رشته ها در استان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: براین اساس، اخیرا پس از مکان یابی، زمینی را در مجموعه ورزشی 15 خرداد کرمانشاه مشخص کرده ایم تا در آن مجتمع ورزش های ساحلی را احداث کنیم.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه با تاکید براینکه اعتبار مورد نیاز برای احداث این مجتمع ورزشی اختصاص یافته، اعلام کرد: انتظار می رود ظرف 10 روز آینده با مشخص شدن پیمانکار پروژه، عملیات اجرایی آن آغاز شود و تا پیش از پایان سال مالی(تیرماه) آن را به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: با افتتاح این زمین رشته هایی همچون والیبال ساحلی، بسکتبال ساحلی، کشتی ساحلی، کبدی ساحلی، هندبال ساحلی و بویژه فوتبال ساحلی می توانند در آن فعالیت داشته باشند.

رشیدی افزود: باتوجه به اینکه درحال حاضر ماسه استاندارد زمین های ساحلی تنها در اردکان یزد وجود دارد، برای همین تامین ماسه این زمین ها از شهر اردکان خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص سرنوشت زمین های فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی دهکده المپیک هم گفت: طی سالهای گذشته عملیات احداث چند زمین فوتبال ساحلی در دهکده المپیک اجرا و حتی برای این زمین ها از استانهای شمالی و جنوبی ماسه خریداری شد، اما باتوجه به اینکه مسئولین فدراسیون ماسه آنها را استاندارد نمی دانستند، زمین ها بلااستفاده ماندند.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه تاکید کرد: پس از اجرایی شدن پروژه مجتمع زمین های ساحلی مجموعه ورزش 15 خرداد، برنامه ساماندهی و بازسازی زمین های فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی دهکده المپیک را نیز عملیاتی خواهیم کرد.

به گفته این مسئول، علاوه بر پروژه مجتمع ورزش های ساحلی، پروژ های زمین مینی گلف و پیست کانوپولو قایقرانی هم در مجموعه ورزشی 15 خرداد اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار