معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران:
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به گزارش هواشناسی مبنی بر وقوع تندباد و رگبار و رعد و برق گفت: مردم استان تهران برای امروز۲۲فروردین از سفر به ارتفاعات بپرهیزند.
کد خبر: ۹۵۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 11 April 2021

 

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طی روز گذشته ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ آزادراه تهران - کرج با ۱۷۹ هزار و ۷۸۵ تردد دارای بیشترین وسیله نقلیه مشاهده شده و آزادراه تهران- شمال نیز ۸ هزار و ۱۰۹ وسیله نقلیه کمترین تردد را داشته است.

مصدقی با بیان اینکه جمع ورودی به استان تهران طی روز گذشته ۲۴۶ هزار و ۲۱ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۲۲۰ هزار و ۳۷۰ ثبت شده است گفت: این آمار نشان می‌دهد همچنان ورود به استان تهران تداوم دارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: مجموع وسیله نقلیه مشاهده شده طی روز گذشته ۲ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۸۳۱ عدد بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی محورها دارای ترافیک روان و شرایط جوی مساعد است، افزود: طبق پیش بینی‌ها هواشناسی برای امروز در بعضی ساعات وزش باد شدید و تند باد موقت، رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ را خواهیم داشت و از همه مردم می‌خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی از قرار گرفتن در مناطق مرتفع خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار