دهمین دبل بارسلونا توسط رئال
رئال مادرید برای سومین بار متوالی توانست بارسا را مغلوب کند. بارسا در هر دو بازی رفت و برگشت امسال نیز شکست را برابر رئال پذیرفت.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ 11 April 2021

به گزارش تابناک سمنان رئال مادرید یک بار دیگر برنده ال کلاسیکو شد. در دیداری بسیار هیجان انگیز در شب بارانی مادرید، رئالی ها با دو گل کریم بنزما و تونی کروس پیش افتادند و در نیمه دوم تک گل اسکار مینگسا افاقه نکرد و در نهایت میزبان پیروز بازی شد. هر دو تیم دو شوت به تیر دروازه زدند و رئال خوش شانس بود که دقیقه 94 شوت ایلایکس را تیر دروازه برگشت داد.

 

این سومین برد متوالی رئال بر بارسا در ال کلاسیکو بود. رئال بازی برگشت فصل گذشته را 2-0 از بارسا برد. در بازی رفت فصل جاری و در نوکمپ 3-1 پیروز شد و امروز نیز بازی برگشت را 2-1 برنده شد.  از فصل 08-2007 سابقه نداشت که رئال در دو بازی رفت و برگشت بارسا را شکست دهد. رئال تنها فصل 84-1983 و در شر ایطی که بارسا را دبل کرده نتوانسته قهرمان لالیگا شود و از 10 باری که بارسا را در یک فصل دبل کرده، در 9 مورد در انتها قهرمان شده است.

 

 

 

 

با این پیروزی رئال به صدر لالیگا رفت و موقتا به دلیل برتری در بازی های رودرو جای اتلتیکو را گرفت. اتلتیکو فردا در زمین رئال بتیس بازی دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار