محمد علی فرهنگ مهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با حضور در دفتر رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های شیراز و زرقان با جعفر قادری دیدار و با اشاره به مسائل و مشکلات کلانشهر شیراز اظهار کرد: حال ورزش شیراز به هیچ وجه خوب نیست و نیازمند یاری و مساعدت همه بزرگان هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 10 April 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد علی فرهنگ مهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با حضور در دفتر رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های شیراز و زرقان با جعفر قادری دیدار و با اشاره به مسائل و مشکلات کلانشهر شیراز اظهار کرد: حال ورزش شیراز به هیچ وجه خوب نیست و نیازمند یاری و مساعدت همه بزرگان هستیم.

او ادامه داد: در دهه فجر پارسال ۴۲ پروژه عمرانی افتتاح شده که که حتی یک پروژه هم متعلق به شهر شیراز نبوده است.

فرهنگ مهر تصریح کرد: با توجه به پایین‌ترین سطح سرانه ورزشی استان فارس که حدود ۲۱ صدم متر سرانه ورزشی است می‌بینیم که شیراز در فقیر‌ترین سرانه ورزشی خودش قرار دارد.

او افزود: علاوه بر زیرساخت‌ها، ۴۸ هیئت ورزشی در سطح شهرستان شیراز فعالیت دارند و چندین سال است که اداره ورزش و جوانان هیچ گونه حمایت مالی به صورت مشخص به دلیل کمبود اعتبارات نتوانسته از هیئت‌های ورزشی اش داشته باشد.

در ادامه این دیدار جعفر قادری رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن قول مساعدت؛ با جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان قرار ملاقات گذاشته و جلسه مشترک روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه با محوریت بحث و بررسی بیشتر مسائل شیراز ترتیب داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار