در سال 99؛
تابناک سمنان: ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از هفت میلیارد ریال کتاب با برگزاری چهار دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها در قالب طرح‌های فصلی فروش کتاب در سال ۱۳۹۹ در این استان به فروش رفت.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 10 April 2021

برترین کتاب های تاریخ در بهار ۹۹ معرفی شدند - ایمنا

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فروش این میزان کتاب در قالب طرحهای بهارانه، تابستانه، پائیزه و زمستانه کتاب با مشارکت کتابفروشی های استان سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این طرحها ۱۰ کتابفروشی در شهرهای مختلف استان سمنان مشارکت و همکاری داشتند اضافه کرد: این کتاب فروشی ها در این مدت در مجموع بیش از ۱۷ هزار جلد کتاب عرضه کردند.

فروش 7 میلیارد ريال کتاب در استان سمنان

ابوالفضل صادقی نژاد یادآور شد: در طرح بهارانه بیش از یک میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال، در طرح تابستانه ۲ میلیارد ریال، در طرح پائیزه بیش از یک میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال و در طرح زمستانه افزون بر یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال کتاب، به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در این استان عرضه شد.

صادقی نژاد گفت: در قالب طرحهای توزیع یارانه ای کتاب هر متقاضی با ارائه کارت ملی می توانست تا سقف ۱.۵ تا ۲ میلیون ریال کتاب با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کند و این طرح ها مشوقی برای خرید کتاب و تقویت صنعت نشر و ترویج فرهنگ کتابخوانی بود.

همراه بودن طرح های فصلی کتاب با رعایت پروتکل های بهداشتی

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  یادآور شد: در طرح های فصلی کتاب برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتابفروشی ها پوشش داده شد.

با برگزاری چهار دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها در قالب طرح‌های فصلی فروش کتاب در سال ۱۳۹۹، در مجموع یک میلیون و ۷۱۲ هزار و ۲۳۹ نسخه کتاب به ارزش ۷۲۴ میلیارد ریال در کشور به فروش رسی

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار