نماینده شیراز با بیان اینکه باید از حضور سرمایه‌داران جهت سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو استفاده کرد، افزود: صنعت خودروی ایران رو به پیشرفت است و امیدواریم با تولید خودروهای با کیفیت و ارزان‌قیمت رضایت مشتریان کسب شود و بتوان با خودروسازان خارجی نیز رقابت کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 10 April 2021
به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاک‌فطرت با بیان اینکه کشور ما برای تولید خودروی ملی ظرفیت و امکانات بسیار خوبی دارد، اظهار داشت: جوانان نخبه و آماده فعالیت همچنین دانشگاه‌های با ظرفیت قوی علمی از جمله امکانات خوب داخل کشور هستند که می‌توان از آنها برای تولید خودرو در داخل بهره گرفت.
 
او افزود: اگر از ظرفیت این امکانات برای تولید خودرو در داخل استفاده شود قطعاً پیشرفت‌های خوبی در صنعت خودرو خواهیم داشت.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودروی کشور افزود: آمریکا با تحریم صنعت خودرو جلوی واردات خودرو به داخل را گرفت اما مدیران خودروساز با برنامه‌ریزی دقیق به سمت تولید خودرو در داخل و خوداتکایی رفته که پیشرفت‌های خوبی داشتند.
 
پاک‌فطرت تصریح کرد: قطعاً وضعیت صنعت خودرو در سال‌های آینده بهتر خواهد شد و کیفیت خودروها نیز افزایش می‌یابد.
 
او با اشاره به طراحی پلت فرم‌های جدید برای خودرو در شرکت سایپا و تلاش برای تولید 10 خودروی جدید در سال جاری و 2 سال آینده گفت: این اقدام مدیران سایپا نشان‌دهنده عزم و همت آنها برای تولید در داخل است و امیدواریم نتایج زحمات آنها به زودی خود را نشان دهد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار