طی سه روز گذشته 1063مبتلای جدید در استان سمنان شناسایی شده که این روند گویای تشدید همه‌گیری در سطح استان است.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 10 April 2021

1036 مبتلا و 6 قربانی کرونا طی سه روز در استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان سمنان با اشاره به آخرین آمار اعلامی روزانه کرونا در این استان اظهار کرد: طی روز گذشته 355 مبتلای جدید و سه جان‌باخته در مناطق تحت‌پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود گزارش شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: مجموع مبتلایان به کووید19 در این استان به 29 هزار 284 نفر رسیده است.

وی با اشاره به مرگ سه مبتلای دیگر طی روز گذشته در استان افزود: با مرگ این سه بیمار، متاسفانه شمار قربانیان کروناویروس در استان به 952 نفر رسید.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان با اشاره به روند افزایشی همه‌گیری در کشور و استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بیمارستان‌های وابسته به دو دانشگاه علوم پزشکی استان در مجموع 280 بیمار بستری هستند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت در بیش از یک سال گذشته گفت: از ابتدای این همه‌گیری تا کنون  هشت هزار و 238 بیمار در بیمارستان‌های استان سلامتی خود را باز یافته و با حال عمومی مساعد ترخیص شدند.

سخنگو رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان ضمن تاکید بر لزوم توجه به پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی در هفت شهرستان از هشت شهرستان استان از عموم شهروندان انتظار می‌رود که ضمن توجه جدی به پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی، از حضور در اجتماعات و دورهمی‌ها به شدت پرهیز کنند.

در سه روز گذشته و طی روزهای 18 ، 19 و 20 فروردین‌ماه به ترتیب341، 367 و 355 مبتلای جدید بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در استان سمنان شناسایی شدند. همچنین در این سه روز متاسفانه 6 هم‌استانی دیگر به شمار قربانیان کووید19 در استان اضافه شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار