دهدشت میزبان گروه پنجم رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است.
کد خبر: ۹۵۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 10 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: دهدشت میزبان گروه پنجم رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است که به مدت ۶ روز و از امروز ۲۰ فروردین در این شهر برگزار می‌شود.
رضا نیکویی در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال بانوان کشور، افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان و اعلام ستاد کرونا، همه اماکن ورزشی سر باز و سر پوشیده تعطیل و انجام فعالیت‌های ورزشی در این اماکن غیر قانونی است.
رضا نیکویی اضافه کرد: تعطیلی این مراکز تا رسیدن به وضعیت مطلوب کرونا و تغییر وضعیت قرمزدر شهرستان کهگیلویه ادامه دارد و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.
وی همچنین در خصوص برگزاری رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور در دهدشت افزود:، چون این مسابقات کشوری است و از قبل برنامه ریزی شده است و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
نیکویی با بیان اینکه این مسابقات حتما برگزار می‌شود افزود: با رعایت دستورالعمل ها، فقط در بازی دو تیم شرکت کننده بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

نکوئی اضافه کرد: از اعضای این تیم‌ها تست پی سی انجام می‌گیرد، و تا جواب تست آن‌ها اعلام نشود و در صورت مثبت بودن تستی در خوابگاه و سالن از حضور آن‌ها ممانعت به عمل می‌آید.
وی با اشاره به این که امروز ورودی تیم‌ها خواهد آمد و از فردا مسابقات شروع خواهند شد افزود:، چون شهرستان قرمز بوده و از قبل برنامه ریزی شده است تمام فضا‌های ما تعطیل هستند بجز همین سالن مسابقات که همه کار‌های بهداشتی آن انجام گرفته و همه عوامل باید دستورات را رعایت کنند و در شش روز این بازی‌ها به اتمام خواهند رسید.

چهار تیم شامل آریا ترکان مراغه، دستگردی یزد، هیأت فوتبال نطنز کاشان و هیأت فوتبال شهرستان کهگیلویه در این رقابت‌ها حضور داشته و به مصاف یکدیگر می‌روند؛ و در پایان ۲ تیم برتر به مرحله بعدی رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار