فرماندار مهدیشهر گفت: برگزاری آیین‌هایی مانند مراسم عروسی و ترحیم در تالارهای این شهرستان، به دلیل مقابله با شیوع کرونا، ممنوع است و با تالارداران و بانیان مجالس برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 09 April 2021

فرماندار: برگزاری مراسم در تالارهای مهدیشهر ممنوع است

 

به گزارش تابناک سمنان عبدالرضا میقانی  اظهار داشت: تالارداران در صورت سرپیچی از ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ترحیم مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و تالار متخلف نیز پلمب خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت برگزاری مراسم عروسی در خانه‌ها نیز با داماد و پدر داماد برخورد قانونی می‌شود.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان‌ها به دلیل ایجاد شلوغی و ازدحام، برای حفظ سلامت جامعه و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، ممنوع است.
میقانی با اشاره به قرارگیری مهدیشهر در وضعیت نارنجی کرونایی، تصریح کرد: فعالیت اصناف گروه سه و چهار در مهدیشهر طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا براساس رنگ‌بندی ممنوع است.
فرماندار مهدیشهر خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت برای فعالیت‌ واحدهای صنفی و ممانعت از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم به منظور ترغیب شهروندان برای ماندن در خانه و پرهیز از حضور در مراکز خرید به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام شده است.
شهرستان مهدیشهر در فاصله حدود ١۵ کیلومتری شمال شهر سمنان قرار دارد.
هفت شهرستان استان سمنان اکنون در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی قراردارند و فقط آرادان در غرب این استان در وضعیت زرد قرار دارد. 

مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می‌شوند.

گروه چهارم نیز شامل مکان های برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار