مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا، گفت: تمام والدین شهید بالای ۷۵ سال سن در استان سمنان حق پرستاری دریافت می‌کنند و نمی توان در استان موردی یافت که والدین بالای این سن حق پرستاری دریافت نکنند.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 08 April 2021
 
همه والدین شهید بالای ۷۵ سال سن در استان سمنان حق پرستاری می‌گیرند

 

به گزارش تابناک سمنان محمد یزدانی با اشاره به این که بنیاد شهید و امور ایثارگران تکریم خانواده شهدا را از وظایف ذاتی خود می‌داند اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۱ نفر در استان طبق ماده ۲۲  قانون جامع ایثارگران در راستای تکریم خانواده شهدا مشمول دریافت حق پرستاری هستند.

یزدانی تصریح کرد: طبق ماده ۲۲  قانون جامع ایثارگران، والدین، همسر و فرزندان شهدا دارای شرایط خاص مشمول دریافت حق پرستاری براساس آئین‌نامه می‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا، ادامه داد: شهدا جوانمردانی هستند که با اخلاص کامل بدون هیچ چشم داشتی به تکلیف خود در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عمل کردند و باید شهدای گرانقدر و خانواده آنها مورد احترام و تکریم قرار بگیرند.

یزدانی یادآور شد: ملت قهرمان ایران و شهدای والامقام و ایثارگران غیور، هشت سال با دستان خالی در مقابل کفر ایستادگی و از کیان و خاک کشورمان دفاع کردند و این نبرد و حفاظت از خاک ایران در طول تاریخ بی سابقه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به این که اکنون تکریم شهدا و خانواده آنان یک وظیفه و ضرورت است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف ذاتی اداره‌ کل بنیاد شهید استان سمنان است و در این زمینه تلاش می‌شود.

استان سمنان به نسبت جمعیت از لحاظ تقدیم شهید رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است و ۲ هزار و ۷۳۰ شهید در ۲۴۷ گلزار شهدا در سراسر استان سمنان آرمیده‌اند.
۷هزار و ۱۱۱ نفر جانباز از پنج تا ۷۰ درصد در استان سمنان وجود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار