مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان:
انوری تکریم ارباب رجوع را مهم‌ترین سیاست سازمان امور مالیاتی عنوان کرد و گفت: با توجه به شعار سال در نظر داریم ضمن تکریم ارباب رجوع و برقرای عدالت مالیاتی گام‌های موثری در جهت تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی برداریم.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 08 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان  درباره هوشمند سازی و اجرای طرح جامع مالیاتی گفت: هوشمند سازی و اجرای طرح جامع مالیاتی با هدف الکترونیکی کردن فرآیندهای مالیاتی از اقدامات مهمی است که در جهت سهولت عملیات مالیاتی و برقرای عدالت مالیاتی به مودیان ارایه گردیده است .

او با اشاره به ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی خاطر نشان کرد: ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی با هدف توسعه دولت الکترونیک و پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان در حوزه مکانیزاسیون فرایندها اجرایی شده و هم اکنون تعداد زیادی از مودیان مالیاتی با مراجعه به سایت tax.gov.ir نسبت به فعال نمودن ابلاغ الکترونیکی خود اقدام نموده اند و انتظار می رود سایر مودیان هم با استفاده از این طرح بتوانند از مزایای ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی بهره مند گردند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه اجرای ماده 97 قانون، زمینه ساز رعایت عدالت مالیاتی خواهد شد تصریح کرد: با اجرای این طرح به دنبال کاهش هزینه وصول مالیات و افزایش رضایت مندی مودیان مالیاتی هستیم و با این روش تشــخیص علی الراس حذف و رســیدگی ها بر مبنای اظهارنامه مودیان صــورت خواهد پذیرفت.

او افزود:آن دسته از مودیانی که از ارسال اظهار نامه مالیاتی در مهلت قانونی خودداری نموده اند نیز بر اساس اطلاعات و فعالیت های اقتصادی موجود آنها در پایگاه اطلاعات مالیاتی، نسبت به صدور اظهارنامه برآوردی و مطالبه مالیات و ابلاغ آن اقدام نماید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار