معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ۱۶ واحد متخلف بهداشتی پلمب شد، گفت: ۱۴۰۰ بازدید بهداشت محیطی با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ 07 April 2021

 

۱۶ واحد متخلف شاهرود با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی پلمب شد

 

 به گزارش تابناک سمنان احسان بینش با اعلام این خبر افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی در مجموعه زیر پوشش این دانشگاه  از  ۲۵ اسفند ۹۹ در قالب چهار تیم تا ۱۵ فروردین امسال سه نوبت در شبانه روز اجرا شد.                                                                         

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی یک هزار و ۴۸۵ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شد، اظهار داشت:  طی این مدت تعداد ۵۱ اخطاریه بهداشتی برای متخلفان صادر شد.

بینش ادامه داد: بازرسان با تشدید نظارت و کنترل‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، اقامتی و بین راهی نظارت‌های لازم بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا  را نیز در دستور کار خود قرار دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، تصریح کرد: در این مدت یک‌هزار و ۷۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شد.

وی با بیان اینکه طی این بازه زمانی ۲۵ مرکز و مکان متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند، ابراز داشت: تعداد ۶۳ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و همچنین تعداد ۱۰۳ نمونه کلرسنجی نیز طی بازرسی ها انجام  ‌شد.     

 هشت هزار و ۲۸۵ واحد صنفی در شاهرود فعالیت می کنند و تعداد یکهزار و ۷۵۹ پروانه مشاغل خانگی هم در این شهرستان  صادر شده است .

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار