معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آمادگی برای خرید تضمینی گندم در استان سمنان و دیگر محصولات کشاورزی تضمین‌شده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 07 April 2021

خرید تضمینی کلزا، گندم و سویا در استان سمنان +قیمت جدید

 

به گزارش تابناک سمنان لطف‌الله رضایی 18 فروردین‌ماه در جلسه کمیته فنی زراعت کشور در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی و مدیرکل شرکت بازرگانی غله به‌صورت برخط تشکیل شد، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی زراعت کشور در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی اظهار داشت: در این جلسه سیاست‌های کلان برداشت محصولات کشت پاییزه و استراتژیک از جمله گندم، کلزا، جو و سویا در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی و سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت بازرگانی غله ایران تشریح شد.

وی افزود: با توجه به توافقات انجام‌شده تمامی امکانات لازم از قبیل اکیپ‌های گشت، مراکز خرید گندم و دانه‌های روغنی، ناظرین فنی خرید و سازمان تعاونی روستایی به‌عنوان مباشر خرید، اداره کل غله استان و سازمان جهاد کشاورزی برای خرید محصولات کشاورزی ذکر شده آمادگی کامل داشته و در انتظار فصل برداشت بوده تا دسترنج یک سال زحمت و تلاش بهره‌برداران در تولید نان و روغن با بهترین نحو خریداری شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: سایز الک‌های برداشت، میزان افت‌های مفید و غیرمفید در دستورالعمل جدید نیز اصلاح‌شده است.

رضایی با اشاره به قیمت‌های تعیین‌شده برای خرید تضمینی گندم، کلزا و سویا نیز گفت: امسال گندم به ازای هر کیلو به قیمت چهل هزار ریال، کلزا به ازای هر کیلو 110 هزار ریال و سویا نیز 124 هزار و 194 ریال از کشاورزان خریداری می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار