در بیمارستان‌های دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان ثبت شد:
تعداد بستری‌های جدید در استان سمنان و در مناطق تحت‌پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد بوده که ۲۹ مورد در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ۱۷ بستری جدید نیز در بیمارستان شاهرود وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گزارش شدند.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 07 April 2021

ببینید | مراحل احداث بیمارستان ویژه افراد مبتلا به ویروس کرونا در چین -  خبرآنلاین

 

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفت‌وگو با ایسنا از بستری شدن 17 مبتلای جدید در بیمارستان شاهرود طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 215 بیمار با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی و بیمارستان وابسته به این دانشگاه مراجعه کردند.

وی از شناسایی 125 مبتلای جدید طی شبانه روز گذشته در دو شهرستان شاهرود و میامی خبر داد و افزود: شمار موارد بستری فعلی در بیمارستان شاهرود به 103 بیمار رسیده است.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن 29 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد.

 دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 19 هزار و 972 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 17 الی 18 فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 29 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به‌این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 981 نفر رسیده است و 14 هزار و 991 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 4187 نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار