فرمانده انتظامی میامی:
فرمانده انتظامی میامی از بروز برادرکشی در این شهرستان خبر داد و گفت: بروز اختلافات مالی علت اصلی این حادثه عنوان‌شده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 07 April 2021
 
برادرکشی این‌بار در میامی/ علت حادثه اختلافات مالی بود

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ حسین عجم ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی ضمن بیان اینکه شامگاه سه‌شنبه بروز درگیری در روستای بکران منطقه کلاته‌های شرقی میامی به فرماندهی انتظامی شهرستان گزارش شد، ابراز داشت: بررسی‌های اولیه حاکی از درگیری و نزاع خونین بین سه برادر ساکن این روستا بوده است.

وی ضمن بیان اینکه یکی از این برادرها پس از مجروح کردن دو نفر دیگر متواری شد، افزود: متأسفانه علیرغم تلاش پزشکان اقدامات درمانی کارگر نیفتاد و یکی از مجروحان درگذشت.

فرمانده انتظامی میامی بابیان اینکه در پی اظهارات مردم و بررسی شواهد مخفیگاه برادر قاتل شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه، وی دستگیر شد، ابراز داشت: متأسفانه اختلافات خانوادگی و مالی باعث بروز چنین حادثه تلخ و غیرقابل جبرانی برای این خانواده شده است.

وی افزود: مراجع قضائی و مشاوره کلانتری‌ها و شورای حل اختلاف برای پیشگیری از این نزاع‌ها آماده خدمت به مردم هستند لذا بهتر آن‌که شهروندان اختلافات خود را از این طریق حل‌وفصل کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار