معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: آمادگی لازم برای خرید تضمینی محصول گندمکاران استان وجود دارد و زمینه لازم در این بخش پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 07 April 2021

آمادگی لازم برای خرید تضمینی گندم در استان سمنان وجود دارد

 

به گزارش تابناک سمنان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی زراعت کشور در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی، به رسانه ها اظهار داشت: در این جلسه سیاست‌های کلان برداشت محصولات کشت پاییزه و راهبردی از جمله گندم، کلزا، جو و سویا در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی و سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت بازرگانی غله ایران تشریح شد.

رضایی با اشاره به قیمت‌های تعیین‌شده برای خرید تضمینی گندم، کلزا و سویا نیز گفت: امسال گندم به ازای هر کیلوگرم به قیمت ۴۰ هزار ریال، کلزا ۱۱۰ هزار ریال و سویا نیز ۱۲۴ هزار و ۱۹۴ ریال از کشاورزان خریداری می‌شود.

وی افزود: با توجه به توافقات انجام‌شده تمامی امکانات لازم از قبیل تیم‌های گشت، مراکز خرید گندم و دانه‌های روغنی، ناظرین فنی خرید و سازمان تعاونی روستایی به‌عنوان مباشر خرید، اداره کل غله استان و سازمان جهاد کشاورزی برای خرید محصولات کشاورزی ذکر شده آمادگی کامل داشته و در انتظار فصل برداشت هستند تا دسترنج یک سال زحمت و تلاش بهره‌برداران در تولید نان و روغن با بهترین نحو خریداری شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: سایز الک‌های برداشت، میزان افت‌های مفید و غیرمفید در دستورالعمل جدید نیز اصلاح‌شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار