جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۲۰ رأس دام قاچاق به وسیله ماموران پلیس در شهرستان میامی کشف شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 06 April 2021

۱۲۰ راس دام قاچاق در میامی کشف شد

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ سید علی میراحمدی شامگاه دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲۰ رأس گوسفند بدون مدرک و مجوز قانونی و به صورت قاچاق حمل می‌شد و بنابر اظهار نظر کارشناسان امر این تعداد دام ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ارزش دارد.

وی افزود: پلیس در همین زمینه با برپایی ایست بازرسی در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی حامل دام مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف می‌کنند.
میراحمدی با اعلام توقیف یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه نیسان در همین پرونده تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده دام‌های کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل و ۲ متهم نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران انتظامی میامی با توجه به شرایط جغرافیایی این شهرستان مبارزه با قاچاق دام را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

توقیف ۴ تن چوب تاغ قاچاق در ایستگاه شهید نوری شاهرود


فرمانده انتظامی شاهرود از کشف چهار تن چوب تاغ قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ایستگاه شهید نوری این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: مأموران ایستگاه شهید نوری شهرستان شاهرود در ادامه طرح و برنامه های مقابله با کالای قاچاق و هرگونه فعالیت خارج از شبکه قانون اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور بین المللی تهران_مشهد کردند.
وی یادآور شد: پلیس حین پایش وسایل نقلیه به یک دستگاه خودروی کامیونت یخچال دار مشکوک برخورد و برای بررسی‌های بیشتر آن را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت:چهار تن چوب قاچاق در مسیر پایتخت کشور در حرکت بود و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار