سیماسادات لاری گفت: ضروری است که مردم به محض مشاهده علائم بیماری مانند تب، سرفه، سردرد و بدن درد هرچند به صورت خفیف، خود را قرنطینه کرده و تماس خود با اعضای خانواده و دوستان را محدود کنند.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 05 April 2021

هشدار وزارت بهداشت نسبت به گسترش نگران‌کننده کرونا در کشور

 

 

به گزارش تابناک سمنان سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور بسیار گسترده و نگران کننده است، گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی پر ازدحام، خوردن غذا در رستوران و حضور در اماکن پر جمعیت، از عوامل اصلی انتقال کرونا در کشور هستند.

دکتر سیما سادات لاری گفت: وضعیت شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور بسیار گسترده و نگران کننده بوده و موج چهارم بیماری با سرعت در حال پیشرفت از نیمه غربی کشور به سمت نیمه شرقی است.

وی افزود: بر این اساس استفاده مداوم و صحیح از ماسک و خودداری از برگزاری هرگونه دورهمی، مراسم های عروسی و عزا در شرایط فعلی بسیار ضروری بوده و فراموش نکنیم که استفاده از وسایل نقلیه عمومی پر ازدحام، خوردن غذا در رستوران و حضور در اماکن پر جمعیت، از عوامل اصلی انتقال کرونا در کشور هستند.

لاری تاکید کرد: ضروری است که مردم به محض مشاهده علائم بیماری مانند تب، سرفه، سردرد و بدن درد هرچند به صورت خفیف، خود را قرنطینه کرده و تماس خود با اعضای خانواده و دوستان را محدود کنند و با پرهیز جدی از حضور در محل کار، نسبت به تماس با سامانه تلفنی ۴۰۳۰ جهت کسب مشاوره و دریافت راهنمایی های لازم برای طی مراحل درمان بیماری اقدام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار