افزایش ۲ برابری واگذاری زمین‌های صنعتی استان؛
تابناک سمنان: حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بیش از ۲۲۲ هکتار زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سال ۹۹ به سرمایه‌گذاران واگذار شد که نسبت به سال قبل از آن افزایش ۲.۳ برابری داشت.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 05 April 2021

با وجود ۵ شهرک صنعتی در گرمسار، این شهرستان قطب صنعت است

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان روز دوشنبه به رسانه ها افزود: افزایش ۲.۳ برابری واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان بیانگر رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاران در این استان است.

جذب 419 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان سمنان

وی تصریح‌ کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در سال جهش تولید موفق به جذب ۴۱۹ متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان شد که در سال ۹۸ این شاخص ۲۴۶ قرارداد بود.

حسن آل بویه بیان‌کرد: ۴۱۹ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان در سال ۹۹ منعقد شد.

 آل بویه خاطرنشان کرد: مقایسه این آمارها نشان‌دهنده افزایش ۱.۷ برابری جذب سرمایه‌گذار در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: ۲۴۶ فقره قرارداد واگذاری زمین به مساحت ۱۰۳ هکتار سال ۹۸ در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شده بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار