حسن ویلان:
تابناک سمنان: حسن ویلان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: «ایران مهربان» پویشی است که شهروندان این استان می‌توانند با هر میزان و مبلغی در حمایت از نیازمندان مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 04 April 2021

جذب ۵ هزار حامی جدید در پویش ایران مهربان | خبرگزاری صدا و سیما

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان افزود: گام دوم اجرای جذب ۱۳ هزار ۵۰۷ حامی با مشارکت سپاه قائم (عج) استان سمنان اجرا می شود که بازویی توانمند برای جذب حامی در استان سمنان است.

حسن ویلان گفت: جشن جذب این حامیان در روز اکرام و مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

ویلان با بیان اینکه بهرمندی از تمامی ظرفیت کارکنان و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه برنامه ریزی شده است تصریح کرد: در مرحله دوم پویش ایران مهربان، ۱۳ هزار ۵۰۷ حامی به جمع حامیان طرح اکرام اضافه خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه جشن اتمام پویش ایران مهربان با جذب حامیان تا پانزدهم ماه مبارک رمضان هم‌زمان با ولات امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام کلید می‌خورد اضافه کرد: شهروندان با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزار ریال و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان افزود: ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و نیز مراجعه به سایت  ekram.emdad.ir از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

ویلان کرد: حامیان از طریق ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی فوق، می‌توانند فرزند خودشان را انتخاب کنند و کمک خود را به‌صورت برخط و مستقیم به کارت فرزند تحت حمایت واریز کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار