۱۵۰ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۲۰ هزار و ۹۹ نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 04 April 2021

۱۵۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند

 

به گزارش تابناک سمنان کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد:۱۵۰ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر جمعه تا ظهر شنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۲۷ هزار و ۵۶۸ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان‌باخته‌ای در استان سمنان نداشت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر شنبه، تعداد جانباختگان این بیماری در استان  ۹۴۳ نفر باقی ماند.

طبق اعلام شامگاه شنبه این کمیته، با ترخیص ۱۴ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۸ هزار و ۵۱ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز ابراز داشت:  از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۹ هزار و ۳۲۰ مورد مثبت ویروس کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.
نوید دانایی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۱۳ الی ۱۴ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۸۹۱ نفر رسید و ۱۴ هزار و ۴۲۹ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور گفت: با فوت ۱۲۳ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۲ هزار و ۹۹۹ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۴ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱ هزار و ۴۲۰ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۶۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۳۹۴ نفر رسید

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار