سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان پیش از شروع مسابقه در خوش و بش با بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس کنایه‌ای به لباس جدید مشکی و صورتی‌پوشان پایتخت زد.
کد خبر: ۹۵۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ 03 April 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان سید مهدی رحمتی که سومین تجربه سرمربیگری (یک بازی رسمی و یک بازی دوستانه) خود در مقابل پرسپولیس را امروز به دست می‌آورد، در مراسم خوش و بش پیش از شروع مسابقه به دیدار یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس رفت و پس از آن هم بازیکنان پرسپولیس یک به یک به دیدار مهدی رحمتی آمدند و خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

در این میان زمانی‌که جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که سابقه همبازی بودن با مهدی رحمتی سرمربی پدیده را در تیم ملی و سپاهان دارد، به سوی نیمکت پدیده رفت تا جویای احوال مهدی رحمتی شود، سرمربی پدیده‌ای‌ها با لحنی کنایه‌آمیز خطاب به جلال حسینی درباره کیت جدید پرسپولیسی‌ها که برای دیدار امروز استفاده شده و در آن رنگ مشکی و صورتی به کار گرفته شده است، گفت: «سید ، از این لباس‌ها مردانه‌اش هم وجود دارد؟!».

رحمتی پس از خوش و بش گرم و صمیمی با جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا را در آغوش کشید و با دیگر بازیکنان پرسپولیس از جمله امید عالیشاه و حامد لک نیز گپ و گفتی داشت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار