طی ۲۴ ساعت گذشته؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن ۱۰ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 03 April 2021

فوت 262 بیمار کرونایی در استان سمنان/ آغاز روند کاهشی بیماران مبتلا به  کرونا و آنفولانزا | خبرگزاری ایلنا

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 19 هزار و 320 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی  سمنان شناسایی شدند.

وی با بیان 17 مورد بستری جدید در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت:طی روزهای 12، 13 و 14 فروردین در مجموع 40 بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان‌های این دانشگاه بستری و به موارد بستری استان افزوده شدند.

نوید دانایی با اشاره به اینکه تعداد کل مبتلایان استان سمنان از ابتدا شیوع کرونا چهار هزار و 891 نفز بوده است ، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 13 الی 14 فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

دانایی همچنین: با اشاره به شناسایی موارد مثبت سرپایی در 6 شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه و روند افزایشی آن در دو هفته ابتدایی اسال اضافه کرد: همچنین 14 هزار و  429 بیمار مبتلای قطعی کووید19 نیز به صورت سرپایی در مراکز درمانی و بیمارستانی این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 4121 نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار