جف گراب (Jeff Grubb)، ژورنالیست مشهور وب‌سایت VentureBeat، اخیراً اشاره کرده است که ظاهراً دنباله‌ی بازی Alan Wake در دست توسعه قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 01 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان نسخه‌ی اول بازی Alan Wake در سال ۲۰۱۰ برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین دریافت نماید. پس از عرضه‌ی این بازی، استودیوی رمدی (Remedy) یک بسته‌ی گسترش‌دهنده به نام American Nightmares را منتشر نمود. بسیاری از طرفداران منتظر معرفی نسخه‌ای جدید از این بازی هستند. طبق جزئیات جدید ارائه شده، ظاهراً دنباله‌ی Alan Wake در دست توسعه است.

جف گراب اخیراً در صحبت‌های جدید خود گفته است که بازی Alan Wake 2 در دست توسعه قرار دارد و به گفته‌ی وی، بودجه‌ی آن توسط شرکت اپیک گیمز (Epic Games) تامین خواهد شد. گراب در ادامه گفت ناشران بسیاری برای ساخت دنباله‌ی این بازی به دنبال سرمایه‌گذاری بودند و سرانجام اپیک گیمز بهترین پیشنهاد را ارائه داد. سال گذشته استودیوی رمدی اعلام کرد که با همکاری اپیک گیمز بر روی ساخت دو پروژه‌ی نسل بعدی کار می‌کند. همچنین سود خالص حاصل از فروش این عناوین به صورت ۵۰ به ۵۰ بین اپیک گیمز و رمدی تقسیم می‌شود.

استودیوی رمدی همچنان مالکیت آی‌پی‌های خود را در اختیار دارد و از آزادی عمل کامل برای پیاده‌سازی ایده‌های خود و خلاقیت برخوردار است. به همین دلیل ساخت دنباله‌ی Alan Wake غیر منطقی به نظر نمی‌رسد. از آنجا که گراب معمولا منبع معتبری محسوب می‌شود، اما با توجه به عدم تایید رسمی این خبر فعلا به عنوان شایعه تلقی می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا واقعاً Alan Wake 2 در دست ساخت قرار دارد و یا خیر.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار