آغاز عملیات عمرانی با درخواست بازاریان؛
تابناک سمنان: سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان از آغاز عملیات عمرانی پیاده راه سازی محور تاریخی امام سمنان خبر داد و گفت: تعویض لوله‌های آب، و کشیدن خط اصلی فاضلاب شهری در این محدوده انجام شده و زیرساخت‌های مخابرات، برق و مسیر هدایت آب‌های سطحی در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 29 March 2021

خیابان امام(ره) سمنان تا پایان سال پیاده‌راه می‌شود - ایرنا

 

وی ازاختصاص پارکینگ‌های متعدد برای رفع مشکل تردد خودرو‌ها در این محور خبر داد و گفت: یک پارکینگ در شمال بوستان ملت در ابتدای خیابان امام، یک پارکینگ روبروی مسجد جامع و پارکینگ دیگر در چاپارخانه در شمال چهار راه مازندارن برای پارک خوردو‌های شهروندان و خرید امن در این محور تاریخی تدارک دیده شده است.

سید محمد ناظم رضوی با اشاره به اینکه این طرح به صورت سه ماهه و آزمایشی انجام می‌شود گفت: طبق توافقات انجام شده با میراث فرهنگی در تلاشیم تا به رونق گردشگری و افزایش ساعات فعالیت واحد‌های تجاری منجر شود.

رضوی هم ابراز امیدواری کرد با پیاده راه شدن خیابان امام این محور به مرکز تفرج و تفریح تبدیل شده و نقش موثری در رونق اقتصادی و گردشگری داشته باشد.

خیابان امام خمینی سمنان ۵۵۰ متر است و در مسیر پیاده راه سازی‌های موفقی مثل ۱۵ خرداد تهران، نقش جهان اصفهان، امام خمینی قم، تربیت تبریز و شهرداری رشت قرار گرفته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار