دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش تا یکم خرداد ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 24 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان اسدالله غلامعلی دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان گفت: مهلت ارسال آثار به دومین همایش ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال تمدید شد و متقاضیان شرکت در همایش می‌توانند تا تاریخ یکم خرداد ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام نهایی و ارسال مقالات خود اقدام کنند.

او ادامه داد: دومین همایش ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال در تاریخ ۱۱ و ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

غلامعلی اظهار داشت: این جشنواره به صورت مجازی، در ۲۴ محور و در چهار موضوع اصلی تئاتر، تلویزیون، سینما و هنر‌های دیجیتال به همت دانشکده هنر دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: کمک به گسترش هر چه بیشتر فضای پژوهش و تحقیق در عرصه هنر‌های نمایشی و دیجیتال، فراهم ساختن امکان دسترسی دانشجویان یا اساتید و محققان به آخرین دستاورد‌های تحقیقاتی در عرصه‌های هنر‌های نمایش و دیجیتال و کمک به ارتقای سطح و میزان تولیدات علمی و دانشگاهی، از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

غلامعلی گفت: قدمت هنر‌های نمایشی در ایران، به قدمت تاریخ ایران است، اما عمر ادبیات نمایشی و تئاتر جدید ایران حدود یک و نیم قرن است.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال دامغان گفت: شرکت در این جشنواره برای کلیه دانشجویان دانشگاه‌های کشور آزاد است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌تواند به سایت www.cdda ۲.du.ac.ir مراجعه کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار