کد خبر: ۹۵۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ 22 March 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان  طبق آخرین گزارشات، دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا، قصد دارد به‌زودی توسعهٔ «پلتفرم اختصاصی خود در فضای مجازی» را آغاز نماید.

جیسون میلر (Jason Miller)، یکی از مشاورین ارشد ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز، از آغاز به کار احتمالی این پلتفرم در دو یا سه ماه آینده خبر داد. وی در این باره گفت: «به‌نظرم این پروژه می‌تواند زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های فضای مجازی گردد و انقلابی در این زمینه به وجود آورد. در حال حاضر، همه منتظرند تا ببینند ترامپ چه خواهد کرد.»

میلر هم‌چنین اذعان نمود در حال حاضر قادر به فاش‌نمودن جزئیات کلیدی مربوط به این پروژه نیست؛ اما این موضوع را مطرح کرد که «ده‌ها شرکت» با برگزاری «جلسات و نشست‌های پیاپی» آمادگی خود برای همکاری با ترامپ در این زمینه را اعلام نموده‌اند. به‌گفتهٔ میلر، این پلتفرم جدید «ده‌ها میلیون نفر» را جذب خود خواهد کرد.

میلر در رابطه با این موضوع که آیا ترامپ قصد دارد خودش پلتفرمی با نام و شهرت خود بسازد یا این‌که با شرکت دیگری در ساخت آن همکاری خواهد کرد یا خیر، پاسخی نداد.

دونالد ترامپ از ژانویه ۲۰۲۱ طی حملاتی که به کنگرهٔ ایالات متحده شکل گرفت، به‌خاطر نقض قوانین توییتر، فیسبوک و سایر پلتفرم‌های فضای مجازی، از استفاده از آن‌ها منع شد. او پیش از آن‌که برای همیشه از توییتر بن شود، بیش از ۸۰ میلیون دنبال‌کننده داشت. با استناد بر گزارش‌های منتشرشده در زیگنال لب (Zignal Lab) و به گزارش واشینگتن پست، پس از آن‌که ترامپ از توییتر بن شد، انتشار اخبار کذب و آمار غلط در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ۷۳ درصد افزایش پیدا کرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار