کد خبر: ۹۵۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ 22 March 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان استودیو کپ‌کام (Capcom) جزئیات تازه‌ای را از داستان، مبارزه‌ها، سلاح‌ها و . . . بازی Resident Evil: Village منتشر کرد. کپ‌کام همچنین به طرفداران اطمینان داد که بازی در مراحل پایانی ساخت است و طبق برنامه‌ها در ماه می عرضه خواهد شد.

کم‌تر از دو ماه تا عرضه‌ی Resident Evil: Village باقی مانده است و هر روز که می‌گذرد، هیجان طرفداران این سری بیشتر می‌شود. با ۲۵ ساله شدن این سری و همچنین نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی بازی، کپ‌کام در نظر دارد جزئیات بیشتری را از این عنوان متشر کند. برخی از این جزئیات هم‌اکنون در دسترس هستند.

اخیرا توسعه‌دهندگان بازی گفتگویی را با یک برنامه‌ی ژاپنی داشتند که در آن به توضیح جزئیات جدیدی از بازی پرداختند. پس از انتشار اخباری همچون عرضه‌ی دموی دوم بازی در بهار و الهام‌گیری بازی از عنوان Resident Evil 4، این‌بار توسعه‌دهندگان اطلاعاتی درباره‌ی مبارزات، سلاح‌ها و . . . را با طرفداران بازی به اشتراک گذاشتند.

در رابطه با مورد اول، به نظر می‌رسد کپ‌کام در تلاش است گاردگیری، یورش، حمله نامحسوس و بسیاری گزینه‌ی کارآمد دیگر را در اختیار بازی‌بازان قرار دهد. همچنین در بخش‌هایی از بازی، این امکان برای بازی‌بازان فراهم است که در طی تصمیم‌گیری‌هایی شاخه‌ای، از رخ دادن برخی اتفاقات در بازی جلوگیری کنند. طبق ادعای توسعه‌دهندگان، Resident Evil: Village سلاح‌های متعددی را داراست و ظاهرا سلاح‌‌های به مراتب بیشتری را نسبت به Resident Evil 7، در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در ادامه، توسعه‌دهندگان کمی هم درباره‌ی دوک (Duke)، تاجر جدید بازی صحبت کردند. گویا دوک همواره چیزهایی زیادی را برای فروش دارد؛ سلاح‌ها، دستورهای ساخت، مهمات، آیتم‌های سلامتی، ارتقای اسلحه‌ها و حتی آیتم‌های محرمانه‌ای که توسعه‌دهندگان فعلا از آن‌ها سخن نمی‌گویند. با قرار دادن این حجم از آیتم‌های مختلف برای دوک، کاربران هر دفعه برای انتخاب آیتمی که قرار است پول برایش بپردازند، باید وقت زیادی را صرف کنند.

ظاهرا Resident Evil: Village ارتباط زیادی با قست‌های قبلی این سری خواهد داشت و بخش زیادی از داستان‌های آن‌ها را پوشش می‌دهد. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، بازی‌بازان نیاز خواهند داشت که قبل از انجام این بازی، تمام قسمت‌های پیشین این سری را مجددا بازی کنند. این خبر می‌تواند برای طرفداران سری Resident Evil بسیار جذاب باشد.

در پایان گفتگو، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که ساخت بازی مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و Resident Evil: Village طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱)، برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار