رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به موفقیت استان در افزایش کشف پرونده‌های مربوط به سرقت خودرو، گفت: ۱۱۷ درصد پرونده‌های مربوط به سرقت خودرو از ابتدای سال ۹۹ تا کنون در استان منجر به نتیجه و کشف شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 18 March 2021

۱۱۷ درصد پرونده‌های مربوط به سرقت خودرو در استان سمنان کشف شد

 

سرهنگ رضا بینقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پلیس استان سمنان با به کارگیری ترفندهای تخصصی از ابتدای امسال تا کنون علاوه بر کشف پرونده‌های مربوط به سرقت خودرو در داخل استان توانست سرقت خودرو مربوط به استان‌های دیگر را نیز کشف کند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار و پرونده‌های تشکیل شده سرقت خودرو در استان سمنان امسال ۱۹ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت و این افزایش نشان می‌دهد باید رعایت نکات حفاظت فیزیکی پیشگیری از سرقت بیش از پیش جدی گرفته شود.

وی بیان کرد: شهروندان در هنگام خرید خودروهای کارکرده دقت داشته باشند فروشنده هر ۲ سوئیچ و ۲ ریموت دزدگیر اصل و یدک ماشین را تحویل دهد.

بینقی اظهار داشت: ضرورت دارد خریدار خودروهای کارکرده پس از تحویل خودرو به منظور پیشگیری برای اعمال بازنگری در برنامه دزدگیر به یک مکانیک مراجعه کند.

وی تصریح کرد: سرقت موتورسیکلت امسال در استان سمنان در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد کاهش یافت که این کاهش نشان می‌دهد در زمینه پیشگیری از سرقت اقدامات خوبی انجام شده است.

وی یادآور شد: امسال ۶۰ درصد پرونده‌های مربوط به سرقت موتورسیکلت در استان سمنان با تلاش پلیس منجر به نتیجه و کشف شد.

بینقی خاطرنشان کرد: سارقان در سرقت‌های خودرو معمولا به قطعه قطعه کردن و فروش قطعات خودرو اقدام می کنند و توصیه می‌شود رانندگان از سالم بودن قفل‌، بالا بودن شیشه‌های خودرو اطمینان حاصل کنند و حتما از قفل و دزدگیر برای پیشگیری از سرقت استفاده کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت:  سه‌ هزار و ۱۵۰ سارق از ابتدای امسال تاکنون با تحقیقات و ترفتدهای تخصصی پلیس در استان دستگیر شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار