رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان سمنان شیوع ویروس کرونا و ورود پیک چهارم کرونا را به مردم استان سمنان گوشزد کرد و گفت: نوروز امسال هم مسافرت نروید.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 18 March 2021

خطر پیک چهارم بیخ گوش مردم استان سمنان؛ نوروز امسال هم مسافرت نروید

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و فرارسیدن تعطیلات نوروزی لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی بیان کرد: مردم اگر قصد سفر دارند باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با توجه به شیوع ویروس کرونا جدی بگیرند؛ چراکه هرگونه سهل‌انگاری در این موضوع خطر شیوع و فراگیری چندین برابر این ویروس را در بین مردم چندین برابر می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان سمنان با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در ایام تعطیلات نوروز مبنی بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: ضدعفونی کردن مستمر اماکن خدمات عمومی و وسایل نقلیه عمومی توسط شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

دانایی بیان کرد: ایجاد گشت‌های کنترل بهداشتی جهت پایش و نظارت بر اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و جلوگیری از تجمعات و برپایی چادرها در سراسر استان سمنان باید از سوی شهرداران با جدیت دنبال شود.

وی بیماری کرونا را یک معضل جدی عنوان کرد که ابعاد مختلف سلامت، اقتصاد و امنیت را در جامعه تحت تأثیر خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان سمنان تصریح کرد: افزایش ترددها در سطح کشور و استان سمنان نگران‌کننده است؛ بنابراین عموم مردم باید نسبت شرایط موجود را جدی بگیرند.

دانایی گفت: افزایش نظارت‌ها، مراقبت‌ها و تشدید پروتکل‌های بهداشتی در امر پیشگیری و مبارزه با کرونا در ایام تعطیلات نوروز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: تشدید نظارت‌ها و رعایت نکات بهداشتی در تداوم وضعیت ثبات و پایداری بیشتر در سطح استان سمنان نقش بسیار مهمی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان سمنان گفت: قطعا در ایام نوروز اجرای طرح‌های مختلف و ممنوعیت استقرار چادر و گردشگری انفرادی در سطح استان سمنان در پیشگیری از شیوع کرونا بسیار اثرگذار است.

کرونا بیان کرد: همراهی مردم در نورزو سال گذشته سبب شد بیماری را کمی کنترل کنیم و امسال هم مردم باید همراهی کنند و با این همراهی خود به کادر درمان کمک کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار