کد خبر: ۹۴۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 17 March 2021

خودروی برقی EV6

 

به گزارش تابناک سمنان شرکت کیا پس از انتشار برخی تصاویر مبهم از خودروی برقی EV6 در هفته‌ی گذشته، اخیراً تصاویر جدیدی از این خودرو را به نمایش گذاشت. اطلاعات کامل‌تر این خودرو در رویداد مجازی کیا در اواخر همین ماه منتشر خواهد شد. با این وجود، تصاویر منتشرشده، ظاهر خودرو را به‌طور کامل نمایش می‌دهد.

در طراحی خودروی EV6 از خودروهای اسپرت الهام گرفته شده و این اولین محصول شرکت کیا است که از فلسفه‌ی طراحی “اتحاد تضادها” (Opposites United) پشتیبانی می‌کند. فلسفه‌ی اتحاد تضادها از پنج اصل تشکیل شده و این اصل‌ها شامل “شجاعت برای طبیعت”، “لذت برای منطق”، قدرت پیشرفت”، “تکنولوژی برای زندگی” و “تنش برای آرامش” می‌شود. آقای کریم حبیب، طراح ارشد شرکت کیا توضیحاتی درباره‌ی این فلسفه را در ویدیو زیر داده است:EV6 اولین خودروی برقی شرکت کیا بوده و این محصول براساس نیاز‌های انسان طراحی شده به‌طور کامل الکنرونیک می‌باشد. ما معتقدیم که EV6، محصولی هیجان‌انگیز و مناسب بازار خودروهای برقی است. مهندسان ما سعی کرده‌اند تا با به‌کارگیری ترکیبی از ویژگی‌های پیشرفته و خاص، طراحی متفاوت و تاثیرگذاری برای این خودرو به وجود آورده و در عین حال، محصولی بی‌نظیر و آینده‌نگرانه را تولید کنند.

 

خودروی برقی EV6

خودروی برقی EV6

شرکت کیا EV6 را “اولین خودروی برقی اختصاصی” خود نامیده است، چرا که سری نیرو (Niro) در اصل محصولاتی هیبریدی به حساب می‌آیند. EV6 بر اساس پلتفرم جدید E-GMP شرکت هیوندای (شرکت مادر کیا) ساخته شده و این دومین خودروی E-GMP این شرکت به حساب می‌آید.

اطلاعات بیشتر این خودرو در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد. قرار است که رویداد معرفی کامل EV6 در اوایل فروردین (اواخر مارچ) برگزار شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار