معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه افراد درمعرض خطر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند، گفت: ۱۱۳سالمند و پرسنل مرکز ثامن‌الائمه شاهرود واکسن کرونا دریافت کردند.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 17 March 2021

۱۱۳ سالمند مرکز ثامن‌الائمه شاهرود واکسن کرونا دریافت کردند

 

به گزارش تابناک سمنان احسان بینش  ضمن بیان اینکه اولین مرحله واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر با موفقیت سپری‌شده است، ابراز داشت: با حضور رئیس بهزیستی شاهرود ۱۱۳ نفر از سالمندان و پرسنل شاغل در مرکز سالمندان ثامن‌الائمه این شهر واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی بابیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر و آسیب در اولویت وزارت بهداشت قرار دارد، افزود: بر این اساس کار از کادر درمان و سالمندان آغازشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه واکسیناسیون این مرکز طی دو روز ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: افرادی که در کنار سالمندان مشغول ارائه خدمت هستند نیز در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارند از سویی نگرانی برخی خانواده‌ها نیز وجود دارد لذا سالمندان این مرکز واکسینه شدند.

بینش بابیان اینکه طی یک سال اخیر افراد بسیاری را از بابت بیماری کرونا از دست دادیم، تصریح کرد: این واکسن نقطه عطفی برای کاهش این مرگ‌ومیرها است اما باید گفت به معنای پایان کار نیست و افراد در معرض آسیب باید همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا بیشترین نگرانی‌ها از فوت سالمندان به‌عنوان قشر آسیب‌پذیر بوده است لذا واکسیناسیون مرکز نگهداری سالمندان ثامن‌الائمه در دستور کار قرار گرفت و این افراد واکسن کرونا را دریافت کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار