آخرین آمار کرونا در سمنان؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: 7 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 16 March 2021

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان: خطر بازگشت دوره جدید کرونا وجود دارد - ایرنا

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا کنون 18 هزار و 236 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی اضافه کرد: با بستری شدن این بیماران جدید، مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 730 نفر رسیده است.

نوید دانایی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 25 الی 26 اسفند ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه در مراکز درمانی بستری شدند .

دانایی همچنین یادآوری کرد: علاوه بر این در این مدت 13 هزار و 506 بیمار مبتلا به کووید19نیز به صورت سرپایی در 6 شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به 4004 نفر رسید.

وی با اشاره به خطر ابتلا و شیوع بیشتر این بیماری در تعطیلات پایان سال از عموم مردم خواست به هیچ عنوان سفر نکرده و حتی‌المقدور از حضور در دورهمی‌ها نیز اجتناب کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار