دکتر حسینی خبرداد؛
تابناک سمنان: دکتر حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: نظارت بازرسان دامپزشکی از توزیع فرآورده‌های دامی و لبنی از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 15 March 2021

خوراکی هایی که گران شده اند – اقتصاد برتر

 

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در حاشیه نظارت و بازدید از فروشگاه های زنجیره ای و اصناف سمنان گفت: همه ساله با توجه به روز‌های پایانی سال طرحی در قالب تشدید بازرسی‌های نوروز از مراکز عرضه فراورده‌های دامی و لبنی در دستور کار قرار می‌گیرد که در سطح استان ۱۲۴۰ واحد عرضه این فراورده‌ها مشغول به فعالیت هستند.

وی توجه عموم شهروندان به رعایت مسائل بهداشتی در خرید از این مراکز را از اولویت کاری مردم دانست و افزود: هم استانی‌های عزیز در خرید مرغ و گوشت و مایحتاج و کالا‌های اساسی دقت کافی را داشته باشند و با شست و شوی آن‌ها پس از خرید در حفظ سلامت وبهداشت فردی برای جلوگیری از همه گیری این ویروس تلاش کنند.

دکتر حمیدرضا حسینی افزود: از امروز ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین سال آینده، ۱۹ اکیپ سیار و ثابت در ۸ شهرستان استان در ۲ شفیت از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر به صورت ویژه از مراکز توزیع فراورده‌های لبنی و دامی بازدید به عمل خواهند آورد.

دکتر حسینی ادامه داد: در صورت خرید تخم مرغ و دیگر فراورده‌های دامی به شناسنامه درج شده و کد رهگیری آن‌ها دقت کنند و همچنین از مراکزی این کالا‌ها تهیه شود که مجاز بوده و تمامی مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی همچنین در پایان به سامانه ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان هم اشاره کرد و ابراز داشت: این سامانه آماده دریافت مشکلات و شکایات مردم از رعایت نکردن مسائل بهداشتی از اصناف مختلف است و بلافاصله پس از تماس هم استانی‌های عزیز بازرسان هر شهرستان جهت بررسی مشکل ذکر شده اقدام خواهند کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار