طی یکسال گذشته؛
تابناک سمنان: سیدیاسر حسن پور  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: تعداد دستگاه‌های کارتخوان بانکی، با هدف توسعه ارایه خدمات، طی یکسال گذشته در روستا‌های استان سه برابر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 15 March 2021

مجهز شدن فروشندگان روستایی نفت سفید در زنجان به کارتخوان بانکی - ایسنا

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان روز سه شنبه با اشاره به اهمیت خدمت رسانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به روستاییان، به رسانه ها افزود: یکی از شاخص های عملکردی مجموعه پست بانک استان سمنان در بخش روستایی افزایش سه برابری تعداد دستگاه های کارتخوان نصب شده نسبت به سال است.

وی بیان کرد: دستگاه کارتخوان یا پایانه فروش تسهیل کننده یکی از انواع روش‌های انتقال وجوه به صورت الکترونیکی است و از طریق بانک‌ها و شرکت‌های psp در اختیار مراکز تجاری طرف قرارداد و فروشندگان گذاشته می‌شود.

سید یاسر حسن پور گفت: تا پایان سال ۱۳۹۸ تعداد دستگاه های کارتخوان پست بانک در روستاهای استان ۴۵۳ عدد بود و از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذر این تعداد به یکهزار و ۳۴۲ دستگاه رسید که نشان از افزایش چشمگیر سه برابری دستگاه های توزیع شده و مشغول به کار در روستاهای استان دارد.

حسن پور افزود: اختصاص و تجهیز هر چه بیشتر این دستگاه ها در مراکز خرد فروش و خدمات روستایی منجر به تسهیل فرآیند پرداختهای الکترونیکی و استفاده از امکانات و خدمات بانکی برای صاحبان مشاغل و کسب و کار های روستایی و روستاییان می شود.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: توجه به جایگاه و اهمیت ویژه خدمت رسانی به روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار در برنامه های پنجم و ششم توسعه و عزم جدی این وزراتخانه در تسهیل دسترسی به خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و خدمات بانکی افزایش رضایتمندی روستاییان را به دنبال دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار