رمضانی درحالی استقلالی شد که در نیم فصل اول لیگ بیستم پیراهن پرسپولیس را به تن کرد اما هیچ وقت نتوانست اعتماد گل محمدی را جلب کند. رمضانی در نیم فصل اول مجموعا 187 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت و تنها در یک بازی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور داشت که در آن دیدار هم تنها 67 دقیقه بازی کرد و موقعیت های بسیاری را از دست داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 14 March 2021
آرمان رمضانی مهاجم ناکام و مازاد پرسپولیس در نیم فصل اول، که در لیست خروجی گل محمدی قرار گرفته بود، به استقلال پیوست. 

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال تهران در اقدامی عجیب دومین خرید فصل خود از پرسپولیس را هم انجام داد و پس از محمد نادری ، حالا آرمان رمضانی را نیز جذب کرد.

آرمان رمضانی در لیست ابتدای فصل فرهاد نیز حضور داشت اما پس از استعفای این سرمربی و حضور فکری در استقلال این انتقال کنسل شد. اگر نگاهی به کادرفنی استقلال بیاندازیم بعد از فرهاد به نام فراز کمالوند می رسیم. این مهاجم ها در دستگاه تاکتیکی فراز کمالوند و هم دوره هایش جایگاه ویژه ای دارند. فراز از مکتبی می آید که معتقد است این بازیکنان مناسب زمانی هستند که بازی گره می خورد و تیم باید فقط روی توپ های بلند به گل برسد. در شیوه ای که فراز کمالوند می پسندد، مهاجمی مثل آرمان رمضانی می تواند در دقایقی که بازی گره می خورد، در ایستگاهی ها و ارسال های بلند، به اصطلاح روی مدافعان حریف خراب شود و همبازیانش را در موقعیت گل قرار بدهد.

البته استقلال دیاباته قدبلند را هم دارد اما او برخلاف قد خیلی بلند خود، توان سرزنی در درگیری های هوایی را ندارد.

فرهاد مجیدی استقلال را در دو بازی ابتدایی با سیستم 1-2-3-4 به میدان فرستاد و نتایج خوبی هم گرفت. اگر فرض کنیم استقلال فرهاد تا پایان فصل هم با این سیستم بازی کند که خیلی بعید است، استقلال فقط در پست تک مهاجم می تواند از آرمان رمضانی بازی بگیرد. جایی که مدعیانی همچون ارسلان مطهری و شیخ دیاباته دارد.

رمضانی درحالی استقلالی شد که در نیم فصل اول رقابت های لیگ بیستم پیراهن پرسپولیس را به تن کرد اما هیچ وقت نتوانست اعتماد یحیی گل محمدی را جلب کند. رمضانی در نیم فصل اول مجموعا 187 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت و تنها در یک بازی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور داشت که در آن دیدار هم تنها 67 دقیقه بازی کرد و موقعیت های بسیاری را از دست داد.

 

مهاجم مازاد پرسپولیس به استقلال پیوست! + عکس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار