به گزارش تابناک سمنان: در پی مسدود شدن گردنه "آهوان" پلیس اقدام به مسدود کردن جاده در محل پلیس راه سمنان – دامغان برای جلوگیری از تردد خودرو‌ها نموده است که نارضایتی و خسارت مادی صنعتگران را در پی داشته است.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 13 March 2021
به گزارش تابناک سمنان در پی مسدود شدن گردنه "آهوان" پلیس اقدام به مسدود کردن جاده در محل پلیس راه سمنان – دامغان برای جلوگیری از تردد خودرو ها نموده است که نارضایتی و خسارت مادی صنعتگران را در پی داشته است.
نارضایتی و خسارت مادی صنعتگران درپی عملکرد پلیس راه  سمنان
در پی مسدود شدن گردنه "آهوان" پلیس اقدام به مسدود کردن جاده در محل پلیس راه سمنان – دامغان برای جلوگیری از تردد خودرو ها نموده است. نوع و شیوه مسدود کردن جاده به گونه ای بود که صنعتگران شهرک صنعتی شرق با مشکل فراوان مواجه شدند.
تصاویر ارسالی از طرف خبرنگار تابناک سمنان،حاکی از ایجاد صف کیلومتری از محل پارک سوکان به طرف پلیس راه سمنان – دامغان می باشد.
 
نارضایتی و خسارت مادی صنعتگران درپی عملکرد پلیس راه  سمنان
 
 
این اقدام پلیس در حالی صورت گرفته است که به گفته مهندسان شهرک صنعتی با می توانست با تدبیری بهتر مانع از نارضایتی صنعتگران شود.
برخی از کارگران شهرک صنعتی هم با گفتگو به تابناک سمنان، به تاخیر بیش از 90 دقیقه ای خود برای رسیدن به محل کار اشاره کردند که در این شرایط بد اقتصادی موجب ضر و زیان به آن ها شده است. 
 
 
نارضایتی و خسارت مادی صنعتگران درپی عملکرد پلیس راه  سمنان
 
 
به گفته یکی از مهندسان ارشد شاغل در شهرک صنعتی سمنان ،این مشکلات در حالی اتفاق افتاده است که حوزه صنعت و خصوصا بخش خصوصی نقش بسزایی در تولید ناخالص ملی دارد ولی بدلیل اینکه برخی از مسئولین تاثیر رفتار های خود را بر سایر حوزه های نمی بینند مشکلات کشور روز به روز بیشتر می شود و فشار روی بخش خصوصی هم بیشتر وارد می شود.
به گفته این کارآفرین، بخش خصوصی در ایران مظلوم ترین حوزه در کسب و کار هست که می بینید نگاه حاکمیت به آن چگونه است و با چنین رفتارهایی که عملکرد پلیس زحمت کش نمونه کوچکی از آن است خسارتی به این حوزه وارد می شود که کسی نه به آن توجه می کند و نه برایش اهمیت دارد!
گردنه "آهوان" در محور بین المللی تهران- مشهد مسدود است
بارش نزولات آسمانی که از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، در نقاط کوهستانی به صورت برف بوده و موجب بسته شدن محورها شده است.
به گفته  رئیس پلیس راه استان سمنان تردد در گردنه "آهوان" محور "سمنان- دامغان" از صبح امروز امکان پذیر نیست و تلاش ها برای بازگشایی محور ادامه دارد.
سرهنگ تقی کبیری افزود: تردد در جاده‌های استان سمنان فقط با زنجیر چرخ مجاز است
وی با بیان اینکه شهروندان از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند تاکید کرد: مسافران در صورت الزام به سفر ، وسایل گرمایشی، مقداری غذا و سوخت کافی به همراه داشته باشید.
 
انتظار دقت عمل و سرعت عمل از پلیس راه سمنان
این در حالی است که یکی از رانندگانی که از گردنه آهوان به سمنان برگشته بود در گفتگو با تابناک به بارش شدید برف و کولاک اشاره کرد و آن را در این عصر از تکنولوژی مطابق پیش بینی های هواشناسی امری قطعی دانست.وی با اشاره به اتفاقات شب گذشته که درآن تعداد زیادی مسافران در گردنه آهوان در دام برف و کولاک گرفتار شده بودند گفت: انتظار می رفت پلیس راه سمنان- دامغان ، قبل از وقوع چنین بارشی که احتمال گیر افتادن خودرو ها در گردنه زیاد است از محل پلیس راه سمنان- دامغات از تردد خودرو ها به سمت گردنه جلوگیری نماید نه اینکه اجازه دهد خودرو ها تردد نمایند تا در زمان وقوع حادثه به فکر علاج بیافتد.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار