غزل سلطانی تکواندو کار سمنانی در رقابت های تورنمنت ترکیه توانست مدال نقره را بر گردن خود بیاویزد.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 12 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان غزل سلطانی تکواندو کار سمنانی در مبارزات فینال تورنمنت ترکیه در وزن ۵۳- کیلوگرم، همراه حریف خود اومایوما البوچتی نماینده مراکشی امتیاز ۶ را بدست اورد و تعیین تکواندو کار برنده به راند طلایی کشید که بازی به نفع نماینده مراکشی به پایان رسید و غزل سلطانی نایب قهرمان شد.

غزل سلطانی در مرحله یک سی و دوم این تورنومنت با امتیاز ۳۳، کانسو آلتین نماینده ترکیه با ۶ امتیاز از پیش رو برداشت، در مرحله یک شانزدهم با ۲۷ امتیاز پیروز کارزار در برابر لورنا کابل سولاز نماینده اسپانیا با امتیاز ۵ شد، در مرحله یک هشتم، نماینده ایران با کسب ۲۰ امتیاز، حریف خود ملیک ایلماز نماینده ترکیه را که هیچ امتیازی از غزل سلطانی نگرفته بود، شکست بدهد.

در مرحله یک‌چهارم نیز غزل تکواندو ایران با کسب ۱۸ از سد پاتیمات آباکاروا نماینده آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو با امتیاز ۵ گذشت و توانست به رقابت نیمه نهایی برسد.

اما در مرحله نیمه‌نهایی، غزل سلطانی ۲۵ امتیاز از حریف ازبکستانی خود چاروس کایوموا گرفت و با اعطاء ۲۳ امتیاز، به مرحله فینال راه پیدا کرد؛ و درمرحله فینال هم، هردو بازیکن ۶ امتیاز را بدست آوردند که کار به راند طلایی کشید و برنده نماینده مراکش معرفی شد و غزل مدال نقره را بر گردن آویخت.

غزل سلطانی تمواندو کار سمنانی با کسب عنوان نایب قهرمان در تورومنت ترکیه ۸ امتیاز از سهمیه المپیک را کسب کرد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار